{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "email": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
1500 TL ve üzeri Kargo Bedava
İlk Alışverişlerde Hoş Geldin %5 indirimi - e-mail iletişim onayınız gereklidir.
İşBankası'na 6 taksit. İşCep veya Maximum Mobil'den kampanyaya katılın, tek seferde yapacağınız 10.000 TL ve üzeri ilk alışverişinize 750 TL MaxiPuan kazanın!
0 0

TUMI Iade politikası nedir?

Satın aldığınız bir üründen memnun değilseniz, online sitemizden yapılan alışverişlerde ürünü, satın alma bedelinin tamamı, nakliye, taşıma ve geçerli olduğunda diğer masraflar için tam olarak iade edilmek üzere 14 iş günü içinde iade edebilirsiniz. Ancak, TUMI Aksanları da dahil olmak üzere monogramlı ve kişiselleştirilmiş öğelerin iadesi gerçekleştirilememektedir. Ürün kullanılmamış olarak orijinal kutusunda ve iadenin gerçekleşebilmesi için tüm belgeleri, parça ve aksesuarları ile iade edilmelidir.

 TUMI.com.tr'den satın alınan bir ürünü nasıl iade edebilirim?

TUMI.com.tr’den satın aldığınız bir ürünü iade etmek isterseniz, lütfen aşağıda belirtilen talimatları uygulayın. Talimatlar, satın alma işleminizle birlikte verilen İade Formunda belirtilmiştir.

1. Ürünü orijinal ürün ambalajında ​​ tüm belgeleri, parçaları ve aksesuarlarıyla birlikte güvenli bir şekilde iade ediniz. Iade işleminin gerçekleşebilmesi için ürünün kullanılmamış olması ve tekrar satılabilir durumda olması gerekmektedir.

2. İade formuna iade nedeninizi belirtiniz.

3. Lütfen gönderilecek adresin açıkça okunabilir olduğundan emin olun.

4. İade kargosunu göndermeden önce lütfen tüm ekstra etiketleri paketin dışından çıkarın.

5. Paketi ARAS KARGO firmasına tarafımıza iade edilmesi için teslim ediniz. Aras Kargo anlaşmalı olduğumuz kargo şirketimizdir.

6. Teslimat durumunu izlemek için Kargo Takip Numaranızı  saklayın.

7. Tarafımıza ulaşan iade edilecek ürün için depo işlem süreci 3 – 5 iş günü sürebilmektedir. Iade uygun bulunması durumunda iade işleminizin süreci, ödemesini gerçekleştirmiş olduğunuz bankanızla ilerleyecektir.

 Başka bir ülkede satın aldığım bir ürünü nasıl iade / değişim yaparım?

Bir ülkede satın alınan bir ürün, aynı ülkede bir TUMI Full Price perakende mağazası veya fiziksel TUMI Outlet mağazası içinde iade edilmeli veya değiştirilmelidir. Tumi.com.tr siparişleri online sipariş belgeleriyle iade edilebilir. Web sitesinden satın alınan ürünler Türkiye TUMI mağazalarında iade edilebilir veya değişimi gerçekleştirilebilir.

 TUMI.com aracılığıyla sipariş verdiğim bir ürünü nasıl değiştirebilirim?

Bir ürünü değiştirmek isterseniz, ürünü, ürün ambalajındaki iade talimatlarını izleyerek iade etmeli ve www.TUMI.com.tr adresinden yeni bir ürün siparişi vermelisiniz. www.TUMI.com.tr iade edilen ürünler için kargo, taşıma, hediye paketi veya diğer ek ücretlerden sorumlu değildir.

 Alışveriş sepetimde nasıl değişiklik yapabilirim?

Alışveriş sepetinizde yapabileceğiniz bazı değişiklikler var.

• Bir ürünü kaldırmak için "Sil" i tıklayın.

• "Ücretsiz Kişiselleştirme Ekle" yi tıklayarak, ürününüze monogram ekleyebilirsiniz. Ardından alışveriş sepetine geri dönmek için "Kişiselleştirmeyi Uygula" yı tıklayın.

• Hediye Paketi seçeneğini tıklayarak siparişinizi hediye paketi ile gönderebilirsiniz.

• www.tumi.com.tr adresinden alışverişe devam etmek isterseniz Alışverişe Devam Et'i tıklayabilirsiniz. Satın almak istediğiniz ürünleri sepetinize ekleyebilir, herhangi bir zamanda, sayfanın üstündeki "Alışveriş Sepeti" ni tıklayarak sepetinize dönebilirsiniz.