{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "email": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
1500 TL ve üzeri Kargo Bedava
İlk Alışverişlerde Hoş Geldin %5 indirimi - e-mail iletişim onayınız gereklidir.
İşBankası'na 6 taksit. İşCep veya Maximum Mobil'den kampanyaya katılın, tek seferde yapacağınız 10.000 TL ve üzeri ilk alışverişinize 750 TL MaxiPuan kazanın!
0 0

ÜRÜN BİLGİLERİ VE GARANTİ POLİTİKALARI

1975'ten beri önde gelen uluslararası seyahat, iş ve yaşam tarzı aksesuarları markası TUMI’nin dünyasına hoş geldiniz. TUMI, kendini müşterilerimize olağanüstü bir ürün deneyimi sunmaya adamıştır. TUMI’nin detaylı ürün çeşitliliği, tüketicinin devam eden memnuniyetine olan bağlılığımızı yansıtmaktadır. Özellikle müşterilerimize üç taahhütte bulunuruz:

1. En iyi şekilde tasarlanmış ve üretilmiş yenilikçi ürünlerimizi kullanmanın keyfine varacaksınız,

2. Dünya standartlarında satış sonrası müşteri hizmetleri servisi deneyimleyeceksiniz

3. Yetkili bir TUMI mağazasından ya da bayisinden seyahat, iş ya da çanta koleksiyonlarımızdan birinden satın alınmış TUMI ürünü için beş (5) yıl, herhangi bir cüzdan veya aksesuar ürünü için iki (2) yıl geçerli olacak şekilde limitli garantiye sahibi olmak

TUMI’nin garantisi, basit ve kapsamlı TUMI deneyiminin sadece bir parçasıdır. Başka sorularınız varsa, lütfen info.tr@tumi.com adresine e-posta gönderiniz.

İlk Sahip Olma Yılı: Worry Free

Sınırlı istisnalar haricinde, TUMI ürününüzün üretimsel hatalardan kaynaklanan hasar görmesi halinde, TUMI nakliye masrafları dahil tüm onarım masraflarını karşılayacaktır. Havayolu firmalarından ya da taşıma şirletlerinden kaynaklı hasarlarda ilgili firma üzerinden hasar tespit tutanağı tutulması önerilmektedir. Ürünü kötüye kullanım, kozmetik hasar (örneğin çizik deri veya lekeli kumaşlar gibi) ve bir çantanın içeriğinin zarar görmesi veya kaybolması, kullanım kaybı, zaman kaybı veya benzerleri gibi tesadüfi veya sonuçsal zararlardan kaynaklanan hasarlar kapsanmayacaktır.

Seyahat çantaları, iş çantaları, midi çantalar, omuz çantaları, sırt çantaları ve el çantaları için iki ila beş yıl, cüzdanlar, aksesuarlar ve dış giyim için ikinci yılında üretim kusurları ve normal aşınma ve yıpranma da garanti kapsamı içerisindedir.

TUMI, seyahat ürününüzün, iş çantanızın ya da diğer çantalarınızın ikinci ve beşinci yıllarına kadar, cüzdan ya da aksesuar için ikinci yıllarına kadar, normal aşınma ve yıpranma nedeniyle hasar görmüş ya da malzemelerde kusurlu olan herhangi bir ürünü onaracaktır. Herhangi bir yapısal kusur da buna dahildir. (işçilik kusurları, fermuarlar veya kilitler gibi) TUMI, iki ila beş yıl boyunca, havayolu şirketlerinin veya diğer transit hasarların neden olduğu hasarı kapsamaz. Transit sırasında oluşacak hasar iddiaları taşıyıcıya karşı yapılmalıdır. Kapsanmayan diğer zararlar, kötüye kullanım, kozmetik hasar (örneğin çizik deri veya lekeli kumaşlar gibi) veya bir çantanın içeriğinin zarar görmesi veya kaybolması, kullanım kaybı, zaman kaybı veya benzerleri gibi tesadüfi veya bilinçli ortaya çıkan zararlardan kaynaklanan zararlardır. TUMI Dış Giyim ürünlerinde normal aşınma ve yıpranma, kayıp ya da eksik düğmeler, yırtılmış kumaşlar ya da deri ya da yukarıda açıklandığı gibi kozmetik hasarları bu kapsama girmemektedir.

Tek sorumluluğunuz, ürününüzün tamire ihtiyacı varsa onarım işleminden memnun olacak yetkili TUMI bayisine göndermek, (gönderim ücreti size aittir) ya da götürmektir. Birçok onarım TUMI mağazasında ücretsiz olarak yapılır fakat bazı durumlarda nominal işlem ücreti olabilmektedir. Ürününüzün merkez ofisimize gönderilmesi gerektiği takdirde hızlı bir şekilde onarılacak ve müşterilerimize hiçbir ek ücret ödemeden geri gönderilecektir. Garantimizin geçerli olmadığı durumlarda, yerel servis merkeziniz, oluşabilecek herhangi bir tamir ve iade nakliye masraflarını size sağlayacaktır.

Kaliteli Hizmet Yıllarını Bekleyebilirsiniz

Beş yıldan uzun süre TUMI ürünü kullanmış müşterilerimiz ürünlerini yenilemek ya da tamir ettirmek isteyebilirler. Bu müşteriler için, saygılı, duyarlı hizmeti ve en yüksek kalitede onarım ve tadilatı makul bir maliyetle sunmayı amaçlıyoruz. Ürünlerinizin tamiri mümkün olmadığı durumlarda alternatifler sunulmaktadır. Nakliye ve taşıma masraflarını ve diğer ücretleri görüşmek üzere onarım veya yenileme için ürününüzü göndermeden önce lütfen yerel servis merkezinizi arayınız.

Toplam Taahhüt

TUMI olarak ürünlerimiz ve hizmetlerimiz hakkında sizi mutlu etmeyi taahhüt ediyoruz. Ürünlerimizi sahiplenmenin ve kullanmanın keyfine varmanızı ve uzun yıllar seyahat arkadaşınız olmayı umuyoruz. Tamir talepleriniz için info.tr@tumi.com adresinden bizlerle iletişime geçebilirsiniz.

Satın Alma Belgesi

Lütfen mağaza fişinizi satın alma belgesi olarak kaydedin. Garanti kapsamınızı göstermek için satın alma belgeniz gerekli olacaktır. Ayrıca, bu, satın alma işleminizin yetkili bir TUMI satıcısında yapıldığının bir kanıtı olacaktır. Sınırlı Garantimiz sadece yetkili bir TUMI mağazasından veya bayisinden satın alınan ürünler için geçerlidir. Artık makbuzunuz yoksa, garanti kapsamınızı göstermek için izleyici geçmişinizi kullanabiliriz. Ürününüzü kaydetmek için lütfen https://www.tumi.com/my-account/tumiTracer adresini ziyaret edin.

TUMI Tracer® Takip Sistemi programına kayıt olarak bilgilerinizi, satin alma tarihinizi sistemimize kaydedebilirsiniz. Tamir servislerimizi kullanmanız gerektiğinde, çantanızın hala garanti kapsamında olup olmadığını doğrulayabiliriz. Ürünlerimizin tümünde takip numarası bulunmamaktadır, ancak valizlerimizin, çantalarımızın çoğunda takip numarası yer almaktadır. Söz konusu ürün TUMI Tracer® ile kayıtlı değilse, yetkili bir TUMI satıcısından satın alma belgesi sağlamak sizin sorumluluğunuzda olacaktır. Takip kaydı ile ilgili daha fazla bilgi için lütfen takip kayıt sayfamızı inceleyin. Lütfen dikkat: Hong Kong, Makao, Çin, Japonya ve Kore'de TUMI Tracer®, Satın Alma Belgesi geçerli değildir. Satın almanın yetkili bir TUMI bayisinden alındığını doğrulamak için orijinal mağaza makbuzuna ihtiyacınız olacaktır.

Bu garanti size belirli haklar verir ve ayrıca eyaletten eyalete değişen başka haklara da sahip olabilirsiniz. Bazı eyaletler tesadüfi veya sonuç olarak meydana gelen hasarların hariç tutulmasına veya sınırlandırılmasına izin vermez, bu nedenle yukarıdaki sınırlama veya hariç tutma sizin için geçerli olmayabilir.

MONOGRAMLAMA SÜRECİ

Bir ürüne monogram seçerken, ek işlem süresi yaklaşık 2-4 iş günü sürecektir. Bunun nedeni, bir ürünün monogramlanması sürecidir. Lütfen dikkat: monogramlanmış bir ürün iade edilemez.

TÜM ÜRÜNLER İÇİN TEMİZLİK TALİMATLARI

TUMI naylon kumaş tazeleyici, balistik ve mikro fiber naylon kumaşlardan kir ve lekeleri temizleyen özel bir leke temizleme formülüdür. Kullanım talimatları: Temiz, kuru bir bez, kıl fırça veya sünger ile kumaştan fazla kiri silin. Etkilenen bölgeye yavaşça sürün. Birkaç saniye sonra, temiz ve nemli bir bezle bir kez daha silin ve kurutun.

TUMI deri kremi, derilerin (süet veya nodeli yüzeyler hariç) temizlenmesi, parlatılması ve korunması için tasarlanmış eksiksiz bir deri bakım ürünüdür. Tumi'nin kaliteli deri çanta, iş çantaları, el çantaları ve aksesuarlarının parlaklığını ve yumuşaklığını korumak için özel mumsuz losyon oluşturulmuştur. Kullanım talimatları: İyice çalkalayın. Tüm bir öğeyi işlemeden önce daima küçük bir alanda test edin. Temiz yumuşak bir bez kullanarak deri yüzeyine uygulayın ve yumuşak kuru bir bezle hafifçe parlatın. Egzotik ve çıplak deri için dikkatlice uygulayın, yüzeye doğrudan uygulayın, kuru ve yumuşak emici bir bezle parlatın. En iyi sonuç için, ilk kullanımdan önce kremi ürüne uygulayın. Gerektiğinde işlemleri tekrarlayın.